Sunday, August 23, 2009

sekembali nyer ke KL..

rilek dlu.. aku still kat PD nih.. mlm kang insyallah aku baru gerak g KL.. cuti aku sminggu xtrase pon cam sminggu,.. 6 hari di KL.. 3 hari di PD.. kat KL tkut2 gak, h1n1 nih.. (taw takot tp xpakai pon surgical mask tuh).. haih~

sok mule trase bebanan yg amt sgt.. class da start, submission bnyk.. test lg.. haih~ smua nk haih~ mmg org kate aku nih kuat mngeluh jer.. tp aku haih~ kt internet jer.,. real world aku xsebot sgt pon.. hahaha.. cam pelik jer bunyik dia... haih~ isk haih lg...!!

hurm.. papepon doakan aku slamat sampai umah sewa kesaygn aku kat pantai permai tuh.. hahah.. CHOOPPP...!! basuh moto dlu.. baru la ranggi balik nnti.. hahaha..

OK~! beware perumahan pantai permai~! moto bising akan kembali xlame lg.. kepom kepom kepom~!

No comments:

Post a Comment