Monday, August 10, 2009

Aris owh aris..

chop~! bukan aris ariwatan.. maupon mana2 individu bernama aris.. aris nih brand laptop aku.. aku xingat la aku beli time biler.. tp smnjak aku kat RPtKJ (rancangan tak pergi ke jepon) 1st year kot... ade la dalm tahun 2005/2006.. tp skrng da 2009.. da sakit tua da laptop aku nih.. antara symptom2 sakit tua yg dihidapi:
  1. kerap restart
  2. panas samapi bleyh masak telor [kalau user dia laki la.. kate lap top (atas riba)]
  3. segan2 nak baca dvd
  4. lambat lewat lembab bekerja
  5. batt xleyh tahan da
  6. kene pakai tongkat
  7. asyik kne makan ubat jer..
  8. erkkksss aku merapu ape nih..??
6. 7. 8. tuh abaikan la.. xde kaitan pon.. hahaha

skrng yg paling critical, laptop aku nih da kaler2 kuning2 jerk.. kate umo da senja.. hahaha...


da tua kan.. sgt usang..


hye paan~ hahaha..

1 comment: