Thursday, January 6, 2011

aku berani bet la korang pon xtaw...

al kesah bermula di sebuah lab kejuruteraan permukaan yg sgt hi tech... ade machine puluhan ribu.. ade mikroskop bleyh tngok beratus ganda pembesaran.. dr zul mmbuka pintu lab.. trus kuar dan xkan kembali.. (watak terpaksa dibuang sbb xde effect kat cite.. ntah sape dr zul pon aku xtaw..)

kembali smula di lab cnggih tersebut.. tiba2 bekalan elektrik terputus.. kelibat 2 pemuda, ahmad dan ah chong..... eh 3 pmuda.. seorang lg muthu.. sorry xnmpk gelap.. mereka terpinga2 mncari punca bekalan letrik putus... tb2 kedengaran tapak kaki perlahan menghampiri mereka........ mcm siri penyiasat hadi je aku rasa..

sebenrnya smua watk tuh xwujud.. dlm lab tu aku ngn mmber aku sebenarnya.. tngh sebok wat experiment sratch test.. dlm bahsa mlayu nye ujian cakaran harimau.. lepas sample da dicakar, kitorng check hasil bawah mikroskop yg disambung komputer.. tp gambr tuh xleyh save.. so terpksa la print screen.. tngh sebok print screen masuk report, dtg sorang mkcik.. atau pon kiorang pnggil kak tini si pembantu makmal.. lalu di menegur kami, "eyh nape print screen ngn background blakang?? pakai la alt + print screen..." aku ngn mmbr pon tercengang.. ape kah itu?? aku yg punya hebat bukak pasang komputer format komputer hack wifi bagai xtaw psal alt + print screen. sng2 aku di down kan oleyh seorang pembantu makmal yg da dekat 50 thun umo nye.. malu malu~

korng taw ke ape alt + printscreen tuh?? korng penah taw ke kwujudan dia.. haaaaa.. aku bet korng pon xtaw la.. hahaha.. bese kite print screen smua gamabr atas screen dia copy kan?? kalau pakai alt + printscreen, window yg active jer dia akan cop gambr.. xcaye cube la..

pstuh aku ngn mmber aku pon mmbahan diri masing2... hahahaha...

1 comment: